Pentru desemnarea echipei reprezentative a universitatii, se organizeaza in cadrul universitatilor o competitie (simulare) cu maximum sase echipe (minimum trei).
Toate simularile se organizeaza in aceiasi zi – sambata de la ora 10 am – la o data convenita cu toate universitatile participante in campionat.
O echipa are patru membri:
Dir Gen, Dir Vanzari, Dir HR, Dir Financiar
Distributia rolurilor SE CONVINE intre membrii echipei inainte de inceperea simularii (timp alocat: 5 min).
NOTA: este recomandat ca aceste responsabilitati sa fie delegate catre noile structuri infiintate conform ORDIN Nr. 3262/2017 din 16 februarie 2017 privind organizarea şi funcţionarea de societăţi antreprenoriale studenţeşti (SAS) în sistemul de învăţământ superior din România. Astfel, acestea pot atrage resurse (bani, premii, materiale) de la sponsori sau entitati interesate/dispuse sa sprijine universitatile in formarea si dezvoltarea studentilor prin astfel de activitati – vezi Art. 3, paragraf e si f.
EVER2EXCEL
Pentru organizarea acestei etape de selectie a echipei participante din partea universitatii la Campionatul Studentesc de Management faza inter-universitara, universitatea trebuie sa plateasca costul asociat accesului la platforma si a asigurarii asistentei tehnice din partea EVER2EXCEL.
Pentru a facilita bugetarea evenimentului, EVER2EXCEL percepe o taxa fixa de 2000 euro per universitate in care sunt incluse costul accesului la platforma de simulare, deplasarea si cazarea si masa personalului tehnic, organizarea tehnica si asistenta pe durata simularii, alte costuri asociate (materiale printate, consumabile)..