quid pro quo

De ce si cum sa devii sponsor al Campionatului Studentesc de Management

GIFTED MANAGERS

“The best executive is the one who has sense enough to pick good men to do what he wants done, and self-restraint to keep from meddling with them while they do it.” -Theodore Roosevelt
Theodore Roosevelt
Presedinte U.S.A.

SPONSOR GLOBAL

  • Prezent si vizibil in toate fazele campionatului.
  • Inmaneaza premiile echipei castigatoare.
  • Workshop privat cu studentii  (si profesorii insotitori) participanti la competitie.
  • Simulare demonstrativa cu managerii sponsorului la sediul acestuia.

sponsor faza nationala

  • Prezent si vizibil la finala campionatului
  • Inmaneaza premiile echipelor participante (locurile 2-6).
  • Slot prezentare firma (15 min) in sesiunea plenara de deschidere a evenimentului.
  • Contract de sponsorizare incheiat cu uiversitatea gazda.

sponsor faza locala

  • Prezent si vizibil la faza locala (intra-universitara) a compeitiei.
  • Workshop privat cu studentii participanti la competitie (faza locala).
  • Slot prezentare firma in cadrul sesiunii plenare de deschidere a evenimentului.
  • Inmaneaza premiul echipei castigatoare (reprezentanta universitatii la finala campionatului).

DESCRIEREA OPORTUNITATII

Vizibilitate

Competitia va fi promovata intens in mediul online si offline, outdoor local (afise) si materiale printate (mape si flyere) in campaniile door-to-door.

Acces la simulator

Oportunitatea cunoasterii si evaluarii unei platforme SimTeam - cu mare potential in formarea si ameliorarea echipelor de management.

Responsabiitate sociala

Intariti si dezvoltati rolul organizatiei in societate - ca beneficiar si sustinator al unei societati etice, morale si incluzive.

High potentials

Acces direct si nemijlocit la studentii cu potential ridicat de performanta.

Parteneriat cu universitati de profil

Aveti ocazia sa dezvoltati parteneriate de formare si dezvoltare de cadre adaptate realitatilor de piata prin programe de internship si practica.

Generatia Z

Aveti ocazia sa impartasiti experienta si expertiza in excelenta operationala cu Generatia Z si sa aflati ce ii motiveaza si ce asteptari au la intrarea pe piata muncii.

Sunteti pregatiti pentru ei?

Viteză?- Da! Răbdare - Nu! Reţele de socializare? - Da! Cărţi - Nu! Ambiţie? - Da! Obedienţă - Nu! Jocuri video? - Da! Sport? - Nu! Acestea sunt caracteristicile principale ale "Generaţiei Z", grăbită, pragmatică, independentă şi încăpăţânată.