De ce si cum sa devii sponsor al Campionatului Studentesc de Management
Competitia va fi promovata intens in mediul online si offline, outdoor local (afise) si materiale printate (mape si flyere) in campaniile door-to-door.
Oportunitatea cunoasterii si evaluarii unei platforme SimTeam - cu mare potential in formarea si ameliorarea echipelor de management.
Intariti si dezvoltati rolul organizatiei in societate - ca beneficiar si sustinator al unei societati etice, morale si incluzive.
Acces direct si nemijlocit la studentii cu potential ridicat de performanta.
Aveti ocazia sa dezvoltati parteneriate de formare si dezvoltare de cadre adaptate realitatilor de piata prin programe de internship si practica.
Aveti ocazia sa impartasiti experienta si expertiza in excelenta operationala cu Generatia Z si sa aflati ce ii motiveaza si ce asteptari au la intrarea pe piata muncii.
Viteză?- Da! Răbdare - Nu! Reţele de socializare? - Da! Cărţi - Nu! Ambiţie? - Da! Obedienţă - Nu! Jocuri video? - Da! Sport? - Nu! Acestea sunt caracteristicile principale ale "Generaţiei Z", grăbită, pragmatică, independentă şi încăpăţânată.